środa, 17 sierpnia 2016

Co z tym „Kurkiem”?


W najnowszym „Kurku Mazurskim” (nr 33, 17.08.2016, s. 28) po raz kolejny zostało opublikowane zdajecie mojego autorstwa. Niestety po raz kolejny bez mojej zgody i bez podpisu, czy raczej z podpisem „tekst i foto M.R.P.” Niedawno opisywałem podobne działania z strony facebookowowj o Spychowie. Co jednak sądzić o lokowanym tygodniku, który często cenzuruje i poucza innych a sam postępuję w taki właśnie sposób? 
„Kurek” lubi moje zdjęcia i materiały archiwalne, jednak nie zauważyłem z jego strony zainteresowania moimi wystawami czy innymi działaniami. Jakoś z tego powodu nie cierpię. Mam gdzie dokumentować swoją działalność i nie jeden tygodnik ukazuje się w naszym powiecie. Dobrze rozumiem, że „Kurek” ma ciekawsze tematy/wydarzenia do opisywania. Życzę „Kurkowi” by opisywał naszą lokalną rzeczywistość rzetelnie i uczciwie (z poszanowaniem pracy innych) oraz by potrafił odróżnić wydarzenia istotne od tych trochę mniej ważnych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz